Babylon 2055 Pinball
Babylon Pinball! Met zijn ongelooflijk realistische fysica kunt u genieten van 6 originele tafels met 9 verschillende tafelspelmodi en 1 eindeloze speciale tafel. Elke minimodus van het tafelspel beschikt over een speciale gameplay! Voltooi alle tafels en test je vaardigheid met de speciale tafel en de oneindige golven van indringers!