AtariActie en avontuur
Atari's Recharged series modernizes classic titles with power-ups, challenges, local multiplayer, and all new soundtracks by Megan McDuffee. This bundle includes two Recharged titles: - Yars: Recharged - Caverns of Mars: Recharged Yars: Recharged infuses elements of arcade shoot-em up and bullet hell into the classic Yars' Revenge formula, requiring players to remain acutely aware of visual and audio cues that hint of impending danger, and to master rhythm of each boss as they navigate increasingly complex enemy defenses. In Caverns of Mars: Recharged you descend into tunnels beneath the surface of Mars in a mad dash to destroy the reactor and furthest depths of the enemy’s base. Dodge debris, clear out obstacles, and blast enemies, all while conserving ammunition as you descend at high speed into enemy territory. Your ammo is limited and enemies are plentiful, so make every shot count.