Shamans & Cyborgs bundle
Shaman's Mask of the Rune Magic Niet-lineaire platformactiegame over een sjamaan en zijn masker. Kenmerken: - Minimalistisch melee-vechtsysteem met ontwijkingsmechanismen - Verschillende spreuken (runen) om uit te kiezen - Vijanden en bazen met verschillende vaardigheden en aanvalsstijlen CrushBorgs "Run and Gun" oldschool singleplayer-platformgame met NES-esthetiek, inclusief een authentieke 8-bits chiptune.