Assassin's Creed 3-pack: Black Flag, Unity, Syndicate
Assassin's Creed 4 Black Flag: De Caraïben, 1715. Legendarische piraten heersen te land en ter zee. Ze plunderen fortuinen bij elkaar en brengen rijken op de knieën. Edward Kenway is een van deze bandieten. Deze onbevreesde, jonge kapitein wordt gerespecteerd door de piraten, maar is zo hongerig naar goud en glorie dat hij een gevaar vormt voor alles wat ze hebben opgebouwd. Assassin's Creed Unity: Parijs, 1789. Eeuwenlang werd Frankrijk geregeerd door een elite. Dat is nu voorbij. Vandaag is de bevolking van Parijs in opstand gekomen tegen de tirannie. Nu, met op de achtergrond een van de meest chaotische en bloederige revoluties uit de geschiedenis, balanceert het lot van een natie op de rand van het mes van een Assassin. Assassin's Creed Syndicate: Londen, 1868. De Industriële Revolutie maakt de elite nog rijker, terwijl de arbeiders proberen te overleven, tot twee Assassins opduiken uit de onderwereld om het voor hen op te nemen.