Asemblance Collection
Je wordt wakker en merkt dat je gevangen zit in een experimentele machine. Een machine gebouwd om herinneringen te simuleren. Je hebt geen idee hoe je hier bent gekomen ... Maar om de cyclus te doorbreken, moet je naar een verleden kijken dat je misschien niet wilt onthouden. Deze collectie bevat zowel de eerste aflevering van "Asemblance" als de opvolger "Asemblance: Oversight". De Asemblance-serie biedt first-person exploratie en op puzzels gebaseerde gameplay, waardoor je in het middelpunt staat van het mysterie van het verhaal. Door het gebruik van een AI-geleide geheugenmachine kunt u simulaties van opgenomen herinneringen bezoeken. Hoe meer je de herinneringen verkent, de diepere verhalen die ze vertellen ... waag jezelf diep genoeg en ontgrendel de begraven puzzels en je mag gewoon de waarheid leren.