ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON combineert FromSoftware's expertise in mech-games met hun kenmerkende actiegameplay, met als resultaat een splinternieuwe actie-ervaring voor de serie. Dynamische gevechten in alle richtingen Spelers besturen hun mech in razendsnelle gevechten die alle kanten opgaan, waarbij ze gebruikmaken van enorme omgevingen en de beweeglijkheid van hun mech, zowel op het land als in de lucht. Aangepaste onderdelen voor unieke vechtstijlen Er zijn aangepaste Armored Core-onderdelen voor een verscheidenheid aan speelstijlen. Kies verschillende onderdelen om de aanvallen, bewegingen en vechtstijl van de mech te veranderen, zodat je voor iedere missie een unieke mech-strategie kunt inzetten. Bloedstollende eindbaasgevechten Zet een scala aan offensieve en defensieve tactieken in op korte en lange afstanden om krachtige eindbazen te verslaan.