Anti Hero Bundle
Helden worden overschat! Deze bundel bevat de volgende schurkachtige games: Nefarious: stap in de geslepen schoenen van het boosaardige genie Crow in deze 2D actie-platformer. Zaai dood en verderf in vijf verschillende koninkrijken! Vertrappel helden in iconische gevechten, gerecreëerd met jou als de baas! Ontketen je innerlijke grootheidswaan! Reverse Crawl: een supersnelle turn-based strategie-RPG waarin je meutes monsters leidt, plus schurken die uit het graf zijn opgestaan. Strijd tegen de elitaire 'helden' van de Red Queen. Inclusief een lokale PvP-modus, exclusief gemaakt voor de Nintendo Switch. Underhero: in deze RPG-platformer heeft de gekozen held gefaald en neemt een onderdaan van de boze koning (jij dus!) met tegenzin zijn plaats in. Gebruik op timing gebaseerde gevechten om vijanden te verslaan en het Chestnut Kingdom te redden van je eigen boze baas: Mr. Stitches!