Another Sight
ANOTHER SIGHT is een surrealistisch fantasieavontuur met steampunk-elementen dat zich afspeelt in het Londen van 1899, aan het eind van de Victoriaanse tijd. Met veel aandacht voor cultuur en karakter richt ANOTHER SIGHT zich op de emotionele ontwikkeling van de relatie tussen de twee hoofdpersonen: Kit, een verrassend dappere tiener, en Hodge, een mysterieuze rode kat. Ze ontmoeten elkaar in het duister op een bouwplaats voor de Londense metro, nadat Kit haar gezichtsvermogen is kwijtgeraakt toen de tunnel die ze aan het verkennen was instortte. Ze gaan samen op avontuur naar het onverwachte, waarbij Hodge de steun en toeverlaat van Kit wordt. Kit en Hodge verkennen een surrealistische fantasiewereld, samen en afzonderlijk van elkaar, en gebruiken elk hun eigen unieke talenten om de weg te vinden door boeiende omgevingen en intrigerende puzzels op te lossen.