Amello - de Drakenclan
Sluit je aan bij de verraderlijke groep geschubde helden op hun missie om hun geboorterecht terug te winnen: de troon van Armello. De Drakenclan, Armello’s tweede clan-DLC, bevat vier nieuwe speelbare helden, een gloednieuw queestesysteem exclusief voor draken, de drakendobbelsteen, zes nieuwe zegelringen en een nieuwe amulet! NIEUWE HELDEN Volodar, Wormchanter Een zelfbenoemde profeet die zowel verfijnde als beestachtige geesten kan beïnvloeden. Oxana, de Wachter Als lid van de elitegroep van Wachters is ze het perfecte wapen tegen het Wyld. Agniya, de Herrezene Deze oude krijger is waarschijnlijk het oudste wezen in Armello en houdt zich nog steeds aan haar eed aan de Worm. Nazar, de Maniak Een aan de Worm toegewijde illusionist die even sluw als paranoïde is. PICTOGRAFISCH QUEESTESYSTEEM Vervolg de pelgrimstocht van de draken terug naar Armello en hak nieuwe verhalen uit in steen. NIEUWE DOBBELSTEEN Toon je trouw aan de Drakenclan met de Drakendobbelsteen. NIEUWE RINGEN Verken een grote verscheidenheid aan strategieën met zes nieuwe ringen speciaal voor helden van de Drakenclan. NIEUWE AMULET Voeg de Verwoestingsamulet toe aan je verzameling, zodat elke held zijn duistere kant kan omarmen en de volgende schurk van Armello kan worden.