Alone in the Dark
Alone in the Dark schetst een ijselijk beeld van psychological horror en southern gothic-charme en biedt een nieuwe interpretatie van het iconische, baanbrekende origineel. Nodigen we je uit op een reis naar waanzin, waar elke ontmoeting je laatste kan zijn. Met elke stap kom je dichter bij het mysterie van Derceto en kijken de ogen in de duisternis steeds hongeriger. Elke kogel maakt het verschil tussen overleven en het einde. Elke deur die je opent kan leiden naar een nachtmerrie vol flitsende klauwen en grijpende tentakels die je gezonde verstand aantasten. Bezoek Louisiana tijdens het interbellum, waar een decadente tijd een duister verhaal verhult. Een verhaal van ontsnappen aan oude trauma’s en een intolerante samenleving, op weg naar iets donkers, iets dat al eeuwenlang geduldig in de duisternis wacht. Dit is Alone in the Dark zoals nooit tevoren. Een knap opgebouwd verhaal met elegante southern gothic- en krankzinnige eldritch-elementen dat de legendarische game eert en de volgende stap zet in survival-horrorverhalen. Een beklemmend verhaal vol mysterie en waanzin Betreed Derceto Manor, een landhuis vol intrige met een vreselijk geheim. Cliënt Emily Hartwood en privédetective Edward Carnby gaan op een aangrijpende zoektocht naar antwoorden. Emily wil antwoorden op het mysterie van haar vermiste oom, Edward op de moeilijkste zaak die hij ooit zal tegenkomen, en beiden op vragen die ze zichzelf niet durven te stellen. Deze nieuwe interpretatie van de klassieke game biedt een onvergetelijk single-player avontuur vol spanning, enge momenten en onthullingen die je verbeeldingsgrenzen zullen testen. Met talenten uit Hollywood Geniet van in survival horror ongezien indrukwekkend acteerwerk dankzij de eerste videogamerollen van bekroonde acteurs Jodie Comer (Killing Eve, Free Guy) en David Harbour (Stranger Things, Black Widow). De perfecte gelijkenissen van Jodie en David brengen Emily Hartwood en Edward Carnby tot leven en geven het Alone in the Dark-verhaal een erg persoonlijke insteek. Voor de volledige ervaring moet je de game twee keer doorspelen. Eerbetoon aan de horrorpioniers Herontdek de essentie van psychological horror in een game die respectvol verwijst naar de oorspronkelijke versie uit 1992, de game die het survival-horrorgenre op de kaart heeft gezet. Alone in the Dark is jouw ticket naar een ervaring vol met de angst van klassieke horror, maar met next-generation storytelling and gameplay. Een must-play voor fans van macabere verhalen, nerve-wracking exploration en desperate combat. Een verhaal dat de realiteit uitdaagt Mikael Hedberg, de gerenommeerde schrijver van moderne horrorklassiekers SOMA en Amnesia, komt met een web vol mysteries over trauma, geloof, slechtheid en verwaarlozing. Of je er nu voor kiest om de nachtmerrie te trotseren met Emily of Edward, je zult geheimen onthullen die alles wat je dacht te weten over videogame-storytelling onderuithalen.