Alone in the Dark - Vintage Horror Filter Pack
Til je gameplay naar een hoger niveau met filters die je op reis nemen door de annalen van de horrorgeschiedenis. Van de sepiatinten van weleer tot een lo-fi pixeldroomlandschap of een zwoel film-noirontwerp; elke fan zal zich thuisvoelen in Derceto.