AFL Evolution Season Pack 2018
AFL Evolution seizoenspakket 2018 biedt updates voor het seizoen 2018 - de nieuwste aanwinsten, opstellingen van teams, speelschema en wedstrijden in de AFL, de extra competities NEAFL, SANFL, WAFL en het Optus Stadium.