AEW: Fight Forever is ontwikkeld door YUKE’S Co., Ltd., de maker van talloze populaire worstelgames. De game combineert het arcade-worstelgevoel met innovatieve All Elite Wrestling-afmakers en aanvallende tandemmoves. All Elite Wrestling verovert momenteel de TNT- en TBS-netwerken met de wekelijkse Rampage- en Dynamite-shows, met de grootste legendes die ooit de ring hebben betreden plus een aantal nieuwe veelbelovende AEW-sterren. AEW: Fight Forever brengt meer dan 50 van de beste worsteltalenten samen in één game! Fight Forever tilt online coöp-worstelen naar een nieuw niveau met Tag-Team-wedstrijden waarin je op eenvoudige wijze opeenvolgende teammanoeuvres kunt uitvoeren. Meer dan 10 verschillende speltypen, waaronder Unsanctioned Lights Out en Falls Count Anywhere, PLUS meer dan 40 wapens, tal van aanpassingsmogelijkheden, een diepgaande carrièremodus en minigames wachten op je in AEW: Fight Forever!