[League of Enthusiastic Losers] Vitya en Volodya - twee beste vrienden en helden van ons verhaal - zwemmen met een worsteling in het dagelijks leven en proberen het hoofd boven water te houden. Geconfronteerd met een uitzetting, besluiten ze een schat te vinden die zal helpen bij het terugbetalen van hun schulden. In de loop van het avontuur zullen ze veel nieuwe vrienden ontmoeten, getuige zijn van niet-gemiddelde (of in de ogen van sommige zeer gemiddelde) gebeurtenissen voor een typisch wooncomplex. Bepaal het lot van je helden en leid ze naar nog lang en gelukkig. Dankzij de charmante graphics ga je direct terug naar de tijd dat internet een westerse uitvinding was. Een warme en omhullende soundtrack brengt je in de stemming voor een emotionele reis. [Brawl Chess] Ben je klaar om kampioen te worden? Kies je held en daag andere spelers uit in dit gezinsvriendelijke spel met een levendige cartoonstijl. Train je brein en maak tegelijkertijd een band met je dierbaren. In deze fantasiewereld leidt een van de dappere helden je schaakleger naar de overwinning. Cartoon-beelden maken het spel voor iedereen toegankelijk. Wat gebeurt er daar! Pijlen vliegen boven hoofden en zwaarden breken in het heetst van de strijd. Of misschien geeft u de voorkeur aan klassiek schaken? U kunt uw stukken altijd veranderen in traditionele. Brawl Chess verbindt generaties in een multiplayer, maar een enkele speler zal ook spelers van alle leeftijden aanspreken. Er zijn 5 moeilijkheidsgraden. De eerste is geweldig voor kinderen om te leren. De vijfde is geschikt voor schaakveteranen die op zoek zijn naar een serieuze uitdaging.