DotemuActie en avontuur
Ervaar TMNT: Shredder's Revenge op z'n best met deze bundel! Geniet van verbluffende graphics met kleurenpixels en een oldskool TMNT-vibe die je terugvoert naar die coole jaren 80. Elk personage, voertuig, wapen, voorwerp en elke achtergrond is direct geïnspireerd op de tv-serie uit 1987. Het is net alsof je de tv in bent gestapt, met een geweldige mix van dodelijke humor en avonturen boordevol actie. TMNT: SHREDDER’S REVENGE Bebop en Rocksteady vallen Channel 6 aan en stelen knotsgekke apparaten voor Krang en Shredder's nieuwste schurkenplan. In Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge gaan de Turtles de strijd aan op allerlei tijdloze TMNT-locaties. Help het vervaarlijke viertal Foot-soldaten, Triceraton-krijgers en Rock-troepen helemaal tot aan Dimensie X te verslaan, van Manhattan en Coney Island tot hoge daken en het vochtige riool. DIMENSION SHELLSHOCK Dimension Shellshock introduceert Usagi en Karai als nieuwe speelbare personages en de gloednieuwe survivalmodus: verzamel kristallen en reis door dimensies die een eerbetoon zijn aan diverse TMNT-tijdperken. Onze helden moeten van dimensie naar dimensie springen en de boze plannen van Shredder een halt toeroepen. RADICAL REPTILES Een machtig duo werkt samen met de Turtles voor een nieuw avontuur. In deze laatste contentupdate voor Shredder's Revenge krijgt je favoriete team ninja's gezelschap van twee legendarische personages uit de tv-klassieker van 1987: Mondo Gecko en Mona Lisa. Het is hun debuut als speelbare helden in een beat 'em up-game en een langverwachte reünie met de bende.