Ancestors Legacy
Voer het bevel over je leger en raas door het middeleeuwse Europa tijdens talloze campagnes. Je speelt als een van de vier beschikbare volkeren (Vikingen, Angelsaksen, Duitsers of Slaven) en krijgt meer op je bordje dan het veroveren, leegroven en vernietigen van vijandelijke kampen, dorpen en steden. De overwinning gloort alleen als je alle tactische mogelijkheden benut, strategisch voordeel behaalt uit de omgeving en je tijdelijke bases en nederzettingen goed beheert. Ancestors Legacy is een realtime-strategiegame die is geïnspireerd door historische gebeurtenissen in de Middeleeuwen. In de game moet je middelen beheren, bases bouwen en grootschalige gevechten met teams overwinnen op gigantische slagvelden, in prachtig detail gecreëerd met Unreal Engine 4. Beleef middeleeuws bloedvergieten van dichtbij dankzij een cinematografische actiecamera die je midden in de actie plaatst met een druk op de knop.