Elite Dangerous Standard Edition
Elite Dangerous er det ultimative rumspil i massively multiplayer-format og gør det originale open world-eventyr tilgængeligt for den moderne generation med en sammenhængende galakse, en levende historie og hele Mælkevejen, genskabt i sine fulde galaktiske proportioner. Med kun et lille rumskib og nogle få midler til at starte med, skal spilleren gøre, hvad end det kræver for at udvikle evnerne, viden og styrken til at overleve i en futuristisk, morderisk galakse – og dermed blive en del af den ikoniske Elite. I en verden med galaktiske superkræfter og interstellar krig har hver enkelt spillers historie indflydelse på den unikke, forbundne spiloplevelse og levende historie. Regeringer falder, kampe tabes og vindes, og menneskehedens grænser omformes efter spillernes handlinger. Horizons Season er nu inkluderet! Oplev en helt ny tilgang til galaksen med Horizons-sæsonen, der nu er inkluderet i Elite Dangerous. Rejs gennem stjernerne og ud til en række mystiske verdener, hvor du kan udforske i det nye køretøj Scarab Surface Recon, fremstile våben, udsende ship-launched fighters, og opleve superspændende co-op-action med multicrew. En galakse fyldt med vidundere Mælkevejens 400 milliarder solsystemer udgør scenen for Elite Dangerous' open-ended-spilleverden. De rigtige stjerner, planeter, måner, asteroidebælter og sorte huller i din egen galakse er konstrueret efter deres sande episke proportioner i den største spilverden nogensinde designet i videospillenes historie. En unik sammenhængende spiloplevelse Regeringer falder, kampe tabes og vindes, og menneskehedens grænser omformes efter spillernes handlinger. I en verden med galaktiske superkræfter og interstellar krig, har hver enkelt spillers personlige historie indflydelse på den sammenhængende galakse og levende historie. Skab din egen vej Opgrader dit rumskib og tilpas hver eneste komponent, mens du jager, udforsker, kæmper, miner, smugler, handler og overlever i den morderiske galakse i året 3301. Gør hvad end det kræver at udvikle evnerne, viden, rigdommen og styrken til at få en plads blandt Eliten. Massively Multiplayer Oplev uforudsigelige møder med spillere fra hele verden i Elite Dangerous’ endeløse massively multiplayer-rumverden. Oplev en sammenhængende galakse i solo-spiltypen eller med spillere fra hele verden i Open Play, hvor enhver pilot, du møder, kan blive en pålidelig allieret eller en svoren dødsfjende. Du skal først oprette en gratis Elite Dangerous:-konto hos Frontier fora t kunne spille. Det originale open world-eventyr Elite Dangerous er den tredje opfølger til det genreskabende Elite fra 1984 og gør spilhistoriens originale open world-eventyr tilgængelig for den moderne generation med en sammenhængende galakse, en levende historie og hele Mælkevejen genskabt i sine fulde galaktiske proportioner.