Assassin's Creed Odyssey
VECHT ALS EEN SPARTAANSE STRIJDER Maak je eigen odyssee in een wereld die op de rand van chaos staat en word een legendarische Spartaanse held die onderweg tegen mythische wezens vecht. Stort je in epische gevechten tussen Sparta en Athene met gevechten van 150 soldaten tegen 150 andere soldaten. REIS NAAR HET OUDE GRIEKENLAND Baan je een weg door wilde landschappen, bruisende steden en iconische historische locaties. Zeil over glinsterende zeeën, beklim hoge bergen en ontdek het hart van een beschaving. KIES JE PAD Jouw keuzes geven vorm aan de wereld om je heen. Speel in een levende wereld die continu reageert op elk besluit dat je neemt: sluit bondgenootschappen, lok conflicten uit en bepaal het lot van personages. Pas je uitrusting, schip en speciale vaardigheden aan om een legende te worden.