The Walking Dead: A New Frontier - The Complete Season (Episodes 1-5)
Hoe ver ga je om je familie te beschermen als ze alles zijn wat je nog hebt? Vier jaar nadat de maatschappij verscheurd werd door de ondoden ontstaan er kleine beschavingen uit de chaos. Maar tegen welke prijs? Zijn de levenden in dit gevaarlijke gebied wel te vertrouwen? Als Javier, een jongeman die vastbesloten is zijn verloren familie terug te vinden, ontmoet je een meisje dat zelf ook onvoorstelbaar veel heeft verloren. Ze heet Clementine en jouw lot is met het hare verbonden in een verhaal waarin iedere keuze die je maakt je laatste kan zijn. Toegang tot alle vijf de episodes van deze nieuwe serie van de bekroonde studio, Telltale Games.