Hanteer vreselijk oneerlijke tactieken om je tegenstanders voor paal te zetten in deze grappige partygame voor meerdere spelers! ZO KIEZELHARD HEB JE NOG NOOIT GETREFBALD Ontwijk, blokkeer en gooi wat je pakken kunt naar het gezicht van je maten. Of gebruik de omgeving om andere spelers uit te schakelen. Dit is de overtreffende trap van trefbal! OMARM HET ABSURDE Elke arena heeft zijn eigen regels en chaotische minigames waarin alles mogelijk is. Van kassiekers – zoals wie als laatste overblijft, wint – en teamgevechten tot het betere gekkenwerk – zoals schapen scheren met grasmaaiers. DAAG JE VRIENDEN UIT Speel met maximaal 4 spelers lokaal of ga online en neem het op tegen 5 anderen om te bepalen wie de beste Oddballer is. PAS JE PERSONAGE AAN Pas je personage van top tot teen aan met honderden opties, zoals outfits, kapsels en meer, zodat jij de blikvanger van de arena bent. En zet je tegenstanders nog even extra te kakken met je favoriete dansjes.