The Elder Scrolls Adventures: Redguard
EEN MAN TEGEN EEN HEEL RIJK Tiber Septim heeft heel Tamriel aangeveegd en de ruziënde landen met geweld verenigd. Zelfs de machtige Redguards van Hammerfell vallen nu onder de Imperial-macht. Cyrus, een legendarische Redguard-huurling, leidt een opstand tegen de Empire. Cyrus verslaat samen met een factie bekend als de Restless League de bezettingsmacht bij Stros M'kai en dwingt Tiber Septim om vrede te sluiten met de Redguards.