Duik in een spannend en episch avontuur waarin elke actie meedeint op het heftige ritme van een intense soundtrack. Word vloeiende, acrobatische en soepele gevechten meester in combinatie met uitdagende parkour. Vorm je eigen speelstijl, dood na dood - door te verkennen en vechten vind je misschien een manier om je fouten recht te zetten en het Perzische rijk te redden dat tot leven is gebracht door Evil Empire. HERSCHRIJF HET LOT. RED PERZIË. STERF TIJDENS JE POGING. Bepaal de legende van een prins die gespaard werd door de dood, wiens fatale fout de ondergang vormde voor zijn volk. Doe je best om je fouten recht te zetten: elke mislukking is een nieuwe kans om andere routes te verkennen, geheimen te ontdekken, nieuwe personages te ontmoeten en de verworven kennis uit eerdere pogingen te gebruiken om het lot van je volk te veranderen en jezelf te bewijzen als de enige echte Prince of Persia. WORD EEN SNELLE ACROBATISCHE STIJL MEESTER Als de Prince of Persia is bewegelijkheid je beste wapen. Ontwijk valstrikken, ren over muren, keten acrobatische aanvallen aan elkaar en sla nauwkeurig toe. Elke beweging is een kans, en elk gevecht beloont vaardigheid en stijl. VECHT OP JOUW MANIER Ontdek, ontgrendel en leer meer dan 100 unieke wapens en medaillons te gebruiken. Wijzig, upgrade en personaliseer je personage met elke poging terwijl je dodelijke combinaties vormt die aansluiten op je speelstijl. NOG ÉÉN WERKELIJK UNIEKE POGING Geen enkele poging is hetzelfde. Duik in dit alsmaar veranderende avontuur, waar verhaal, algehele voortgang, moeilijkheidsmodificaties, willekeurige events en procedureel gegenereerde levels je altijd laten snakken naar nog één unieke poging.