Arx Fatalis
REIS NAAR DE WERELD VAN ARX Ontdek een fantasywereld In deze door recensenten geprezen first-person RPG van Arkane Studios wordt de speler meegenomen op een wonderbaarlijke reis door de fantasywereld van Arx. Arx verkeert in een staat van chaos en bevindt zich op de rand van totale vernietiging door een gewelddadige oorlog. De zon is verdwenen en de wereld is in eeuwige duisternis gehuld. Noodgedwongen zoeken gemeenschappen hun toevlucht in ondergrondse mijnen. Naarmate eten en drinken schaarser wordt, worden de oorlogen nog gewelddadiger. Elk ras - van trollen, goblins en ratmensen tot mensen - worstelt om te overleven. Nu staat er een duister kwaad op in deze zonloze wereld in de vorm van Akbaa, de God der Vernietiging. Het is aan jou om Akbaa te verslaan en Arx te redden van zijn terreur. Wees moedig en doortrapt om het lang verborgen geheim van Arx te ontdekken. Op je epische missie ontdek je eeuwenoude tempels, bruisende steden en verlaten mijnen. Zoek legendarische artefacten en neem het op tegen angstaanjagende vijanden. Creëer je kampioen Je wordt de held van een ondergrondse wereld. Creëer een aanpasbaar personage en wijs vaardigheidspunten toe in categorieën als toverspreuken, wapens, pantser en sluipen om jouw kampioen te maken. Gebruik krachtige magie Schakel vijandige wezens uit met een innovatief toverspreuksysteem met 50 krachtige spreuken. Teken met de muis runen in de lucht en combineer gebaren om krachtige magische talenten te ontketenen. Ga je eigen weg in een meeslepende wereld In Arx Fatalis wordt een intelligent verhaal gecombineerd met niet-lineaire gameplay en uitdagende puzzels. Elke keuze die je maakt in de game kan een drastische impact op de wereld hebben. In de klassieke stijl van Arkane kun je je eigen speelstijl en pad in de game kiezen. Er wachten je verschillende mogelijke eindes op basis van jouw beslissingen.