Pentiment
Kunst imiteert de dood Stap in een levende geïllustreerde wereld geïnspireerd door verluchte handschriften en gedrukte houtsneden in een tijd waarin Europa zich op een kruispunt van grote religieuze en politieke veranderingen bevindt. Treed in de voetsporen van Andreas Maler, een meesterkunstenaar te midden van moorden, schandalen en intriges in de Beierse Alpen. Geïllustreerde wereld Ervaar het Europa van de 16e eeuw zoals de meesterkunstenaars van die tijd het zagen. Kunst geïnspireerd door belangrijke verluchte handschriften en de eerste gedrukte boeken wordt een levende, ademende wereld in Pentiment. Ontdek mysteries Kies verschillende academische en sociale achtergronden en ontmoet een kleurrijke cast van personages terwijl je de verhalen en geheimen ontdekt in het kleine Beierse stadje Tassing en de nabijgelegen abdij van Keirsau. Druk je stempel op een veranderende wereld In een tijdperk van grote religieuze en politieke veranderingen kan elke beslissing die je neemt een diepgaande impact hebben op de toekomst van de gemeenschap. Zoek je eigen weg door deze turbulente tijd en zie de gevolgen van je keuzes zich over generaties heen afspelen.