The Last Door - Complete Edition
Ervaar hoe het echt voelt om alleen te zijn in het donker met dit horroravontuur met lage resolutie, winnaar van meerdere prijzen. In het Victoriaanse Engeland realiseert Jeremias Devitt zich dat er iets mis is wanneer hij een brief met een verborgen en gecodeerde boodschap ontvangt van zijn oude schoolvriend, Anthony Beechworth. Zijn reis naar een verlaten landhuis is slechts het begin wanneer hij zich een geheim uit zijn jeugd herinnert, dingen ontdekt die niemand had mogen weten en deuren opent die gesloten hadden moeten blijven... The Last Door: Complete Edition bevat acht angstaanjagende afleveringen van occulte en bovennatuurlijke horror die je uitnodigen om het diepste en donkerste geheim van Victoriaans Engeland te onderzoeken. Met nieuwe scènes en puzzels, verbeterde graphics, ontgrendelbare extra's en geremastered geluid. Verken oude landhuizen, vervallen huizen en kerkers met alleen een lamp en een vergrootglas om je te begeleiden. Durf je de laatste deur openen?