Garfield Kart 2 - All You Can Drift
Klaar voor het gevecht met een zwaargewicht? Garfield, Odie, Nermal en de rest staan klaar om te gaan op de baan! Kruip in de huid van een van de acht geliefde personages uit de wereld van Garfield, gooi de tank van je kart vol, pas je look aan en trap het gaspedaal diep in. Beleef een wilde race door een maffe wereld, waar je na elke bocht op verrassingen stuit. Piraat, cowboy of detective: Garfield raast door een bonte verzameling omgevingen om te bewijzen dat hij zelfs in zijn dromen de koning is! Neem sluiproutes of gebruik bonusitems om het raceverloop aan te passen en beleef onvergetelijke momenten met vrienden via de lokale en online multiplayerspeltypen. Mysteries, schatten en rodeo's! Race tegen je vrienden op hilarische circuits uit drie unieke werelden! Ga op onderzoek in mysterieuze detectivescènes, trotseer zeeën vol piraten of laat iedereen stof happen in het Wilde Westen. Maak kennis met Garfield en zijn vrienden Speel als Garfield, Odie, Jon en vele andere beroemde personages uit de strips! Iedere coureur heeft een eigen persoonlijkheid, waardoor elke race anders is. Lasagneachtige races met vrienden! Speel tegen maximaal acht spelers online of met z'n vieren op de bank op een gedeeld scherm! Ideaal voor competitieve races tijdens gameavondjes met vrienden en familie. Karts die je kunt aanpassen Pimp je ride en maak een kart die naadloos aansluit bij jouw rijstijl! Kies je eigen bumpers, wielen en spoilers en maak de look af met een unieke styling en kleur. Zet je klauwen in het asfalt en laat zien wie de koning van het circuit is!