Ash of Gods Redemption
Ash of Gods is een tactische turn-based RPG met een rijke achtergrond en een gedetailleerde niet-lineaire verhaallijn over drie helden die een eeuwenoud mythisch kwaad tegemoet treden. Kapitein Thorn Brenin, de wachter Lo Pheng en de schrijver Hopper Rouley weten nog niet dat de Reapers zijn teruggekeerd en van plan zijn de wereld te overspoelen met bloed om zo de slapende goden te wekken. Het verhaal kan op elk moment veranderen, afhankelijk van je keuzes, soms met de dood van een personage als gevolg. Dit betekent echter niet het einde van het spel, want het verhaal gaat verder zonder de held, maar houdt rekening met de gevolgen van zijn dood voor toekomstige gebeurtenissen. Vertrouw niet op één enkele tactiek of een krachtig team om het spel te winnen – de AI in Ash of Gods past zich aan je speelstijl aan en dwingt je om slimmer te spelen! De graphics van Ash of Gods zijn volledig met de hand getekend en maken gebruik van live-action video, wat realistische en gedetailleerde animaties creëert.