Golf With Your Friends
Wat moet je met vrienden behalve golfen... met vrienden! Niets is te gek op banen vol snelle, spannende, gelijktijdige minigolf voor maximaal 12 spelers! Belangrijkste kenmerken: Multiplayer voor 12 spelers! Zorg dat je vaardigheden op scherp staan en sla een balletje tegen 11 andere golfers in de online multiplayer. Themabanen! Trap de par-tee af op de themabanen! Word een pro in het piratenschip, verklaar wormen de oorlog op de wormenbaan of richt op een albatros in het oerthema! Power-ups! Zet vriendschappen op het spel door hun ballen te vangen in honing, te bevriezen of te veranderen in blokjes. Drie speltypen! Sla ballen in klassieke minigolf, dunk ze in baskets of verruil de hole voor een hockeydoel. Aanpassingen! Verander de fairway in een catwalk met stijlvolle hoeden, opblaasvoorwerpen en sporen voor je bal!