Monster Prom: XXL
Nog maar 3 weken tot het schoolbal en je hebt nog geen date... en je bent een monster. Maar dat is prima, want dat is iedereen op je school! Dit is je pad naar de wereld van Monster Prom: XXL - de gebundelde editie vol content van Monster Prom, een competitieve datingsim voor één tot vier spelers die je zal doen denken: Ik wist niet dat ik daarvan hield! Complete content Monster Prom: XXL bevat de Second Term-DLC en alle seizoenscontent die gedurende de levensduur van het spel is uitgebracht. Ontdek gloednieuwe personages, nieuwe evenementen, geheime eindes en talloze andere manieren om het leven (na de dood) van een verliefd schoolgaand monster te verkennen! Competitieve datingsim Niets versterkt de liefde dan wat competitie. Richt je blik op een van de liefjes, maar wees voorbereid op stevige concurrentie wanneer je je romantische voorkeur met je vrienden deelt. Lokale multiplayer voor één tot vier personen Speel alleen, met je wederhelft of met je favoriete groep vrienden. Eenvoudig te leren en spelen Je hoeft niets te leren, maar alleen je hart open te stellen. Honderden evenementen en unieke items Klim op in de populariteitshiërarchie op school door deel te nemen aan honderden evenementen die zich vertakken in situaties met meer dan 1000 mogelijke uitkomsten. Ga als je het moeilijk hebt naar de winkel voor unieke items die van pas kunnen komen wanneer je oog in oog komt met je toekomstige date voor het schoolfeest. Personages om verliefd op te worden Je hebt 8 volwaardige sympathieke klasgenoten binnen handbereik, dus maak kennis met ze en ontdek wat ze leuk vinden. Grappig en geinig geschreven Alles is geoorloofd in de oorlog en de liefde, behalve misschien jezelf te serieus nemen. Met grappige, postmoderne humor, geschreven door Cory O’Brien, Maggie Herskowitz en Julián Quijano, is er niets waarmee Monster Prom niet durft te spotten, inclusief zichzelf. Prachtige vormgeving Je zult je nooit vervelen terwijl je de prachtige, door Arthur Tien getekende wereld en personages verkent. Keuzevrijheid In Monster Prom wordt de spelervaring niet beïnvloed door geslacht of seksuele geaardheid. Liefde vinden is immers al moeilijk genoeg!