FragPunk
Breek de regels met kaarten! In FragPunk lijkt geen enkele ronde op die ervoor. Verken ruim 100 kaarten met een activeerbare keuze die elke ronde wisselt, wat zorgt voor steeds nieuwe en unieke combinaties met eindeloze spelopties! Met kaarten kun je hoger springen, aanvallers en verdedigers van rol laten wisselen, vurige of elektrische kogels afschieten, en zelfs jezelf en je teamgenoten een tweede leven geven! Hectisch 5-tegen-5-heldenschietgame! Elke ronde duurt ongeveer 2,5 minuut. Geen tijd om te treuzelen dus! Door de korte TTK moet je zowel accuraat mikken als bliksemsnel handelen om als overwinnaar uit de strijd te komen. Kies uit 12 unieke helden met diverse vaardigheden, stel je eigen wapencombinatie samen, selecteer je kaarten en maak je klaar voor de strijd! Variatie voor eindeloos speelplezier Kies je favoriete held uit een selectie van 12, elk met hun eigen unieke vaardigheden. Kies uit 17 verschillende vuurwapens en vind jouw favoriet! Sommige hebben unieke eigenschappen, zoals toenemende vuursnelheid, salvovuur en andere bijzondere kenmerken! Experimenteer met verschillende helden, wapens en kaarten om jouw perfecte vechtstijl te vinden en te perfectioneren! Verbluffende kaarten en levendige visuals! Maak je klaar voor rijke kaartontwerpen en gemengde visuele effecten, waaronder collages, graffiti en een mix van realistische en gestileerde texturen. Je kunt je ogen uitkijken met alle felle kleuren, scherpe vormen en dynamische lijnen die je diverse visuele ervaringen bieden terwijl de kogels je om de oren vliegen.