Tools Up - Ultimate Edition
Tools Up! Ultimate Edition geeft spelers toegang tot het hele chaosgevulde Tools Up!-pakket, inclusief het basisspel, alle DLC's en updates. Tijd om te renoveren Pak je gereedschap en helm: we gaan verbouwen. Tools Up! is een chaotisch lokaal coöperatief spel dat jouw renovatie- en samenwerkingsvaardigheden test. Werk jezelf omhoog naar een bruisend appartementencomplex terwijl je steeds complexere huizen renoveert om aan de precieze (en vaak bizarre) wensen van de bewoners te voldoen. Co-op voor thuis op de bank, maximaal 4 personen Speel met maximaal 4 vrienden en maak jouw renovatieteam effectiever of chaotischer. OPMERKING: Dit spel heeft geen online multiplayermodus, je speelt het thuis op de bank spelen. Je kunt het spel alleen spelen, maar we raden aan om met minimaal één extra persoon te spelen. Genoeg te doen Dit is geen makkelijke taak, dus we hebben wat professionals meegenomen. Tenminste, een soort van... Bij elk level wordt er verwacht dat je meerdere taken tegelijk uitvoert en er geen zooitje van maakt. Denk aan: opruimen van slooprotzooi, muren verven, tegels leggen, behangen, bestellingen verzamelen en rommel opruimen. Competitieve verbouwingen - PvP-modus Een gloednieuwe speler tegen speler-modus dat jouw team van verbouwers lijnrecht tegenover elkaar zet! Probeer als snelste de meeste taken af te ronden, maar ook het andere team bij iedere stap te dwarsbomen. Verschillende spelmodifiers houden iedereen scherp en kunnen in verschillende combinaties worden gespeeld, tot maximaal 4 spelers, bijv. 1v1, 2v2, 1v2v1, 1v1v1, 1v1v1v1, enz. Fris de buitenkant op - alle DLC inclusief De Tools Up! Ultimate Edition bevat alle 45 levels van de Garden Party DLC. Duik in levels die zich afspelen in de lente, zomer en herfst, terwijl jouw renovatieteam patio’s herstelt, bomen plant, gazons opfleurt en een paar irritante wasberen en mollen aanpakt. Elk pakket met seizoensthemalevels heeft nieuwe technieken, instellingen en een groot eindbazengevecht!