Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Spaans.Gewapend met geavanceerd wapentuig sporen de Ghosts de belangrijkste doelwitten op in de gevaarlijkste brandhaarden ter wereld. In de nabije toekomst vormen deze onvindbare elitesoldaten de frontlinie in een verborgen, wereldwijde oorlog. Naarmate de Ghosts meer missies voltooien komen ze tot een schokkende ontdekking die de internationale machtsverhoudingen fundamenteel kan veranderen.Voeg je bij de Ghosts van sergeant Kozak en maak de dienst uit in 14 missies op 8 spectaculaire locaties, variërend van Afrika tot de poolcirkel.Je hebt de volledige toegang tot een futuristisch wapenarsenaal, waaronder optische camouflage, toegevoegde realiteit en robots.Gebruik meer dan 50 wapens en pas ze aan. Met de immense vuurkracht van een leger tot je beschikking kun je je wapens tot in detail optimaliseren.De intense multiplayer bevat 4 speltypen, 10 maps, verschillende klassen en het klassieke GR-speltype Siege. Online functies zijn niet meer beschikbaar voor dit product.