Maze: Path of Light - Complete Edition
Ga op een ontspannende maar breinbrekende reis door duizenden uniek ontworpen doolhoven. Van klassieke vierkante puzzels tot complexe cirkel-, driehoek- en zelfs zeshoek-labyrinten - een werkelijk diverse en betoverende ervaring. Functies: - 20 nieuwe sterrenbeelden met 143 extra doolhoven - Creatief levelontwerp: bedwing 4 doolhooftypen - vierkant, rond, driehoekig en zeshoekig - 5 unieke uitdagingen: Klassiek, Portaal, Token, Beperkte Zet, Getimed en Donkere Doolhoven - Power-ups: 3 handige krachten die je de weg wijzen - Bevredigende puzzels: geniet van kleine doolhoven of test je skills op geavanceerde - Unieke vormen: verken doolhoven in de vorm van vissen, gitaren, bomen en meer! - Prachtig ontwerp: levendige kleuren en rustgevende muziek zorgen voor een visueel en emotioneel meeslepende ervaring Kies je pad door combinaties van vormen, groottes en modi. Of je nu een kalme puzzelpauze wilt of een strategische uitdaging, er is voor elke stemming iets te vinden. Ontgrendel sterrenbeelden, ontdek geheime paden en verdwaal in het ultieme doolhof-avontuur.