Diablo III: Eternal Collection
Generaties gamers hebben het opgenomen tegen de demonen van Diablo en nu is het jouw beurt om je lot te vervullen in deze actie-RPG. Deze Eternal Collection bevat Diablo III, de Reaper of Souls-uitbreidingsset en het Rise of the Necromancer-pakket — allemaal samen in één volledige bundel. Bereid je voor, sterveling. De hellepoort wordt geopend.