7 Days to Die
7 Days to Die is een open wereld-game die zich afspeelt in een harde en meedogenloze post-apocalyptische wereld overspoeld door zombies. De game is een unieke combinatie van first person shooter-, survival horror-, tower defense-, and role-playing-games. Ervaar strijden, vervaardigen en repareren, plunderen, graven en verkennen zoals nooit tevoren in het survival game genre. Verkennen – Enorme, unieke en rijke omgevingen die je de vrijheid bieden om het spel te spelen zoals jij wilt. Vervaardigen – Maak en repareer wapens, kleding, pantsers, gereedschap, voertuigen en meer. Bouwen – Neem een ruïne in bezit of bouw zelf een fort met vallen en muren om je tegen de zombies te verdedigen. Ontwerp een geheel eigen kneedbare wereld. Werk samen of strijd tegen elkaar – Inclusief een split screen-modus voor maximaal 4 spelers online in Player versus Player, co-op survival-, of co-op creative-modi. Creëer erop los- Ontketen je creativiteit en bouw een unieke wereld helemaal zelf, of met je vrienden. In de Creative-modus heb je onbeperkte toegang tot maar liefst 400 in-game items en 1200 unieke bouwblokken. Word steeds beter– Verkrijg meer vaardigheden in verschillende actieve en passieve disciplines. 7 Days to Die is de enige, echte survival RPG met bijna 50 verschillende soorten vaardigheids- en beloningscategorieën. Een snelle verbinding boven 192 Kb wordt aanbevolen voor online spelen.