2 Sacred Treasure Sets
Geniet van deze definitieve versie van de veelgeprezen game Shin Megami Tensei V. Het spel is enorm uitgebreid met een gloednieuw verhaal vol nieuwe locaties, demonen en keuzes die het lot van onze realiteit zullen bepalen. Ontvang twee Sacred Treasure-sets als speciale pre-orderbonus om je te helpen tijdens je reis door Da'at.Twee Sacred Treasure Sets die je zullen helpen tijdens je reis door Da'at. Deze set bevat een 'Gleam Grenade', waarmee je een kleine hoeveelheid schade doet op vijanden, en een 'Haraedo Bead' waarmee je HP geneest voor alle bondgenoten. Beide voorwerpen kun je oneindig gebruiken tijdens gevechten.