Wizard101
Laat je innerlijke magie de vrije loop en bereid je voor op het ontrafelen van de mysteries rond een op hol geslagen Death Professor. Duisternis dreigt de Spiral te overspoelen terwijl je krachtige spreuken beheerst, meer dan 22 grillige werelden verkent en samenwerkt met vrienden in deze nostalgische tovenaar turn-based deckbuilding MMORPG.