Wizard101 - Hive-pakket
Waar gaat al die ophef over? Het Wizard101 Hive-pakket bevat het Amber Estate-huis, het Bee Wings-rijdier, het Stingshot-wapen, de Stinger-outfit, de hommel als huisdier, extra kasteelelixer en 5.000 kronen. Max. uitrustingsniveau: 130 Aankopen die zijn gedaan in de Microsoft Store kunnen alleen op de Xbox worden gebruikt door het account waarmee de aankoop is voltooid. Na het inwisselen kun je cadeaus aan je inventaris toevoegen via de cadeaubox aan de linkerkant van het scherm. Het kan even duren voordat de cadeaus in de cadeaubox verschijnen.