Wizard101 - Pagode uitdagingspakket
Verken de Middernachtzon Pagode! Het Wizard101 Pagode uitdagingspakket bevat de Middernachtzon Pagode uitdaging, een riksja als rijdier, een Dragonbite-boog, de outfit van de Sentinel, het Shaolin-aapje als huisdier en 5.000 kronen. Max. uitrustingsniveau: 130 Aankopen die zijn gedaan in de Microsoft Store kunnen alleen op de Xbox worden gebruikt door het account waarmee de aankoop is voltooid. Na het inwisselen kun je cadeaus aan je inventaris toevoegen via de cadeaubox aan de linkerkant van het scherm. Het kan even duren voordat de cadeaus in de cadeaubox verschijnen.