Wasteland 3 (PC): Cult of the Holy Detonation
Diep in het militaire complex van Cheyenne Mountain vereren sektes van mutanten een oude godheid die ze de Heilige Detonatie noemen – een nucleaire explosie die in rust wordt gehouden. Of het nu een god, een wetenschappelijk experiment of een toevallig wonder is, de energie van de Detonatie zou Colorado Springs honderden jaren van energie kunnen voorzien, of het in een oogwenk met de grond gelijk maken. De strijdende sektes verschillen van mening over wie hun god mag eren. Je zult je een weg moeten banen naar het altaar. Het is een laatste missie voor de Rangers in Colorado en de uitkomst zal zeker explosief zijn, linksom of rechtsom. Cult of the Holy Detonation breidt de Wasteland 3-ervaring uit met toegang tot het Cheyenne Mountain-complex, vol nieuwe personages, vijanden, uitdagende gevechten en krachtige nieuwe wapens en pantsers. Je team van Rangers wordt op de proef gesteld als nooit tevoren in doelgebaseerde ontmoetingen die een creatieve draai geven aan de toch al zwaar tactische turnbased gevechten. Terwijl ze geconfronteerd worden met overweldigende tegenstand, moeten de Rangers reactoren uitschakelen, ventilatiesystemen vrijmaken en defensieve tegenmaatregelen nemen om een niet aflatende vloed van gevaarlijke mutanten en machines in te dammen in de vervallen militaire bunker.