Wasteland 3 (PC)
In Wasteland 3 hangt het lot van Arizona af van het lot van Colorado. Je bent een Desert Ranger en vecht een verloren strijd om je geliefde Arizona in leven te houden. Dan belooft de Patriarch van Colorado je zijn hulp als je een taak uitvoert die hij alleen aan een buitenstaander kan toevertrouwen, namelijk zijn land redden van de ambities van zijn drie bloeddorstige kinderen. Wasteland 3 is een post-apocalyptisch RPG van inXile entertainment, met uitdagende tactische gevechten, uren verkenning en een diepgaand verhaal vol onverwachte wendingen en wrede ethische beslissingen. Speel singleplayer of coöp, waarbij je je team aanpast met perks en vaardigheden die bij je speelstijl passen. Bouw je voertuig de Kodiak om in een gehard oorlogsbeest. Colorado redden wordt niet gemakkelijk, maar Arizona rekent op je... dus verknal het niet.