Volgarr de Viking
Weet je nog dat games waren Moeilijk? Keer terug naar het tijdperk van de arcades met een nieuwe actiegame. Volgarr de Viking heeft alle kenmerken van de klassieke games. Het heeft eenvoudige bediening, moeilijke uitdagingen, en precieze vormgeving. Ook heeft het een prachtig getekende pixel animatie, intense muziek, en veel bloed. Word lid van Volgarr de Viking in de arena. We dagen je uit. De downloadbare versie van dit spel is beschikbaar in het Engels.