Chronicles of the Wolf
Het Beest bestaat echt... en het wacht je op. In Chronicles of the Wolf speel je als Mateo Lombardo, de laatste leerling van de Rozenkruisorde die op een missie is om het beruchte Beest van Gévaudan te doden. Dit duistere, spannende platformavontuur combineert snelle gevechten, uitdagende verkenningen en diepgaande verhalen: een must voor fans van het genre. Verken enorme kastelen, verraderlijke bossen en mysterieuze ruïnes, allemaal boordevol gevaar en geheimen. Praat met lokale bewoners, verzamel krachtige wapens, los ingewikkelde puzzels op en speel vaardigheden vrij die alles veranderen. Baan je eigen pad door deze enorme, onderling verbonden wereld. Onderweg kom je brute bazen tegen die je skills tot het uiterste op de proef stellen. Met een speciale gastrol van Bloodless, de iconische rooddoordrenkte tegenstander uit een veelgeprezen gothic-actieserie, met de stem van Kira Buckland. Laat je meeslepen door de indringende vertelling van Robert Belgrade, de legendarische stem achter een aantal van de beste darkfantasygames en avonturengames. Chronicles of the Wolf biedt een bloedstollende metroidvania-ervaring en gaat verder met het erfgoed van het monsterversum van Migami. Met de geïllustreerde tussenfilmpjes en een indringende soundtrack gecomponeerd door Jeffrey Montoya levert Chronicles of the Wolf een meeslepende, filmische beleving. De rijke sfeer van de game wordt nog verder versterkt door adembenemende gastmuziek van Oscar Aauja, die bekendstaat om zijn werk aan een van de meest iconische avonturenseries in de geschiedenis van de videogames. Zijn muzieknummer zet de perfecte toon voor deze duistere, lange reis. Tel de diepgaande historische inspiratie en intense gameplay erbij op en dan weet je dat dit meer is dan zomaar een game: het is je nieuwe obsessie.