Ultimate Crime Bundle
Deze bundel bevat: Misdaadsimulator & Diefsimulator 2 Misdaad Simulator Je bent net uit de gevangenis, maar vrijheid heeft een prijs. Werk samen met maximaal 3 vrienden of ga solo terwijl je sluipt, steelt en inbreekt in huizen om je schuld af te lossen. Gebruik lockpicks, slaapgas of brute kracht om risicovolle klusjes te klaren. Wees beveiligingssystemen te slim af, pak de buit en ga weg voordat de tijd om is. Kun jij je schuld inlossen of raak je alles weer kwijt? Dief Simulator 2 Stap terug in de schaduwen en start je criminele carrière opnieuw! Breek sloten, wees bewakers te slim af en perfectioneer je inbraakvaardigheden. Leer nieuwe technieken, verzamel het juiste gereedschap en groei op van kruimeldief tot een ware meester in het vak. Elke deur is een nieuwe kans, als jij hem maar open krijgt.