Prison Escape Simulator: Dig Out
Te lang in deze gevangenis, tijd om hier weg te gaan. Trek aan het tapijt en begin te graven met een theelepel. Kijk uit voor de bewaker, verkoop hem de troep die je vindt. Ruil toiletpapier met de gevangenen. Krijg betere voorwerpen en verbeter je stats. Breid de tunnel uit, gebruik glowsticks en dynamiet. Zul je ontsnappen? Controleer of je uit de gevangenis kunt ontsnappen. De dag is aangebroken dat het boek niet meer leuk is, de grappen van de celgenoten naast je niet meer grappig zijn en het tijd is om uit deze saaie gevangenis te breken. Pak wat gereedschap en begin te graven. Manieren om te overleven in de gevangenis. Misschien kun je ruilen met de bewaker voor wat lekkers, misschien geven ze je wel iets beters om te graven in ruil voor toiletpapier. Kijk uit voor de inspecties van de bewaker, bedek het tapijt, verwijder het zand dat je opgraaft in het toilet, zorg dat je niet gepakt wordt. Koop eten, betere schoenen en grotere scheppen. Oefen om meer kracht en energie te hebben, koop betere rugzakken om meer waardevolle voorwerpen uit de grond te graven. Pimp de pad. Misschien kun je iets kopen van mevrouw Dorothy in het pakhuis van de gevangenis? Koop meubels, glowsticks, mooiere tapijten en betere toiletten om het zand sneller te verwijderen. Krijg respect of word begraven. In Prison Escape Simulator is gokken niet zomaar een tijdverdrijf, het is een manier om invloed te krijgen. Geld en reputatie staan op het spel. Elke inzet brengt risico's met zich mee: je kunt rijk worden of in de schulden belanden. Speel het slim, want in deze gevangenis kan bluffen net zo krachtig zijn als graven. Overleef jij achter de tralies en bereid je je voor op de grote ontsnapping? Lees de brieven met hints over hoe diep en in welke richting je moet graven en misschien kom je op een dag uit de gevangenis? In Prison Escape Simulator: Dig Out kun je mijnen delven, handelen, je cel upgraden en heel veel plezier hebben als niemand kijkt. Een paar uur spanning voor de prijs van een hamburger. Ontsnap jij?