Tropico 5 - Complete Collection
De collectie bevat drie uitgebreide campagnes, 40 eilanden, meer dan 125 gebouwen en 10 aanvullende scenario's, wat in totaal meer dan 100 uur aan speelplezier betekent. De tijdperken – Begin je heerschappij in de koloniale periode, overleef de wereldoorlog en economische crisis, zet je schrap voor de Koude Oorlog, en leid je land naar een glorieuze toekomst. Elk tijdperk, van de 19e tot de 21e eeuw, heeft zijn eigen verrassingen voor je klaarstaan. De dynastie – Leden van de grootfamilie wonen op het eiland en kunnen worden ingehuurd als heerser, manager, diplomaat of generaal. Maak slim gebruik van je familieleden. Doe onderzoek en renoveer – Moderniseer je land met nieuwe gebouwen, technologie en grondstoffen. Vernieuw oude gebouwen en zorg dat alles gloednieuw is in je race tegen de klok. Multiplayer en co-op – Tot 4 spelers kunnen tegelijk hun natie opbouwen op een gedeelde map en eventueel hun grondstoffen, goederen en populatie delen, of de oorlog verklaren.