Tropico 5 - Espionage
De wereld zit vol intrige en mysterie. Zelfs in Tropico zijn kostbaarheden te vinden. Het eiland moet beschermd worden tegen de Global Powers. In de nieuwe Tropico 5-uitbreiding ‘Espionage’ kun jij als El Presidente Tropico beschermen tegen vijandelijke spionnen en buitenlandse machten die de geheimen van jouw eiland proberen te stelen.