Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, het derde DLC-pakket voor Tropico 5, biedt een hele hoop nieuwe, spannende scenario's, gebouwen en avatar-voorwerpen. Niemand verwacht de Spaanse Inquisitie, maar El Presidente gaat zelfs zo ver om ze uit te nodigen. Alles om Tropico's gekwelde ziel te redden. In Supercomputer gaat El Presidente op zoek naar het antwoord op de moeder aller vragen. Om de wereld voor eens en altijd te overtuigen van Tropico's culturele superioriteit, vraagt T-Day je een film te maken die alle andere films ooit zal doen verbleken. Epic Meltdown voorziet ook in nieuwe sfeermuziek en plattegronden voor alle speltypen.