De onmiskenbare charme van de BR Class 323 voelt zich thuis op de spoorwegen van Manchester en Derbyshires Glossop Line. Geniet van het leven aan boord van de Northern Trains Class 323 in een compact forenzenpakket, hou je hoofd erbij terwijl je voortdurend van spoor moet wisselen en unieke omkeerprocedures uitvoert tussen Dinting, Hadfield en Glossop. Spoorwegliefhebbers kennen de Glossop Line als een overblijfsel van de voormalige Woodhead Line. Deze oude lijn, afgesneden bij Hadfield, was geavanceerd voor die tijd, met gelijkstroomelektriciteit uit het stoomtijdperk, die vandaag de dag nog steeds enigszins aanwezig is in de vorm van oudere portalen, zij het aangepast om de huidige wisselstroomtechnologie te ondersteunen. Geniet van wat er over is van de Woodhead en zijn infrastructuur, inclusief de stations die nog steeds bediend worden.