Beheers de machine met Train Sim World 3. RUWE KRACHT - vervoer honderden containers door Cajon Pass met de ES44C4. Ervaar de sensatie van 280 km/u in de ICE 1 tussen Kassel en Würzburg. Rijd met de snelste trein van Groot-Brittannië, de Class 395, tussen Londen, Ashford en Faversham. EXTREEM WEER - nieuwe volumetrische luchten zorgen voor een getransformeerde sfeer op routes. Bliksem danst tussen intense stormen, het gebulder van de donder wedijvert met het geluid van machines. Wind hamert tegen de zijkant van je trein. Voel totale onderdompeling terwijl je de kunst van defensief rijden leert om de controle te behouden. JOUW HOBBY - ervaar meerdere treinen per traject. Breid dat verder uit door je eigen scenario's en livery's aan te passen en deel ze vervolgens op de Creators Club. Je collectie gaat ook met je mee. Alle content van Train Sim World 2 is beschikbaar om te spelen in Train Sim World 3, zodat je meer kunt ontdekken.